Nasıl Bir Eğitim Olmalı ? - UmutLu Blog


 Kısa Kısa : Nasıl Bir Eğitim Olmalı ?


Okullar nesillerin yetiştiği, geleceğin şekillendiği bir yuva. Milletler ve ülkeler için eğitimin önemi oldukça önemlidir. Eğitimin düzgün ve düzenli tasarlanması gerekir çünkü bir ülkenin eğitim sistemi bozuk ise bu o ülke için sıkıntılı bir gelecek, yüksek suç oranı, yoksuluk ve dışa bağımlılık Vb. Bence eğitim sistemi bilim ve eşitlik kaynaklı olmalı, ezber değil yöntem öğretilmeli, zamanın şartlarına uygun bir eğitim verilmeli. Eğitimde öteki olmamalı. Eğitimde bilim idealinin tanımları kişiden kişiye değişebilir. Benim fikrim ise şu; bilim daha çok dünya demek yani evrensel demek ve tüm evreni var olan her şeyi kapsar bu yönden dünyayı takip etmek daha kolaylaşır hatta zamanında ötesine götürür, ama bilim değil de milliyetçi bir eğitim sadece bölgeyi ve coğrafyayı kapsar ve gerçeklikten uzaktır. Bu yüzden bizim bilime ve eşitliğe dayalı eğitimini savunmamız geleceğimiz ve yarınlarımız için çok önemlidir.

Yorum Gönder

1 Yorumlar