UmutLu Blog: Yeni Weblog

 

Umutlu Blog

Umutlu Blog benim kişisel blog sayfamdır. Umutlu Blog kişisel düşüncelerimi paylaştığım ayrıca bazı konularda Makale paylaştığım bir blog hesabı. Umutlu Blog.


Sivil Toplum.


Bu kategoride topluluklar ve iklim Aktivistleri ile röportajlar yayınlıyorum ayrıca Sivil Toplum ile ilgili kişisel düşüncelerime de yer veriyorum. Sivil Toplum kategorisinin bir diğer amacı ise bu konunun önemini anlatmak ve farkındalık yaratmaktır.


Müzik.

Müzik


Müzik hayatı bize sevdiren ve bizi terk etmeyen iyi günde, kötü günde bizimle olan kutsal bir dosttur. Benim amacım Müzik hakkındaki fikirlerimi ve düşüncelerimi yazmak, sanatçılar ile ilgili bilgiler, Müzik türleri hakkında bilgiler vermek ve Müzikle ilgili her şey.


Blog Haber.

Blog Haber


Umutlu Blog hakkında haberler paylaşacağım bir kategori ama bu kategorinin alt kategorisi de vardır bu Gündem alt kategorisidir. Güncel olaylar hakkında görüşlerimi yazdığım bir alan.


Web Diziler.

Web Dizi


Bu web dizilerini kendim yazıyorum, daha çok yazmaya çalışıyorum da diyebilirim :). Bu diziler farkındalık yaratmak ve ayrıca kendi hayal dünyamı okuyucularıma aktarmak. Eski okuyucularım bu Web Dizilerine alışıklar ama eminim ki benimle yeni tanışan okuyucularda çok sevecektir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar